Singura Felina

joi, 21 august 2014

Multumesc !

Multumesc Politistului sef care de 9 ani blocheaza innstitutiile orasului, si scoaterea de sub pres a  cancerului care  ne cuprinde.
Aceasta magarie nu cred ca este pusa la cale de dl chestor de Politie Ploiesti, Inspector sef dl.Dosaru Viorel, este prea naiv si  prin asta cred ca este cinstit. Si daca nu ma lasati sa merg la dansul in audienta, nu este nimic, caci si asa este maimutica dvs. si nu ar face nimic, asa cum a spus ca, nu este nimic de facut .
Aceasta atitudine a dvs. m-a ajutat sa-mi cunosc limtele, care de fapt sunt nelimitate.  Ele chiar merg dincolo se  existenta mea.
 Dar aceasta caracatita pusa in miscare pentru mai nimic si pe timp indelungat, arata  hidosenia caracterelor implicate intr-o nemernicie greu de egalat, dar mai ales de imaginat.
Inca odata multumesc  Politiei Ploiesti care m-a ajutat sa ma cunosc mai bine si  in bilantul meu, sunt multumita de ce am gasit in caracterul meu, pentru ca acum 12 ani,chiar am refuzat sa fac astfel de compromisuri altora. Nu imi este rusine de nimic.Rusine sa fie politistului sef care se implica in viata unor locatari numai spre distractia proprie.
Secțiunea pentru atașamente

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu