Singura Felina

luni, 23 martie 2015

Alaturi de Grecia



Sunt alaturi de Grecia in desfasurarea evenimentelor

 Vedeti ce mutra are Merkel daca, grecul Tsipras stie cum sa o ia (de umeri):)))

Dragilor cu toate ca sunt suparata ca am fost jefuita si Politia Ploiesti  se face ca nu intelege,  pot sa spun ca am un moment de respiro prin  dragalasul Alexis Tsipras.
Eu am pariat pe el de la inceput pentru ca, este tanar, curajos, gata de lupta, in concluzie coios.
Si am facut comparatie cu Prim Idiotul nostru. Imi este rusineeeee!
Dar sa revenim la oile noastre. Grecia are acum parte de  o prima transa de imprumut, dupa ultimele negocieri cu UE de,  250 miliarde de euro, pentru ca  Tsipras a spus ca nu renunta la salariile si pensiile mari si  mai vrea si o datorie mai veche a Germaniei de aproximativ 20 miliarde  de euro.
Cu guleratii  merge ca, sunt prosti si comozi si dau bice acolo unde  gasesc terenul alunecos, ca la politicienii Romaniei. Tot cam atat adica 20 miliarde de euro, cat are si fata de Romania, Germania din 1938.Dar la noi nu se discuta, este fermoar.
Vedeti cum se pune problema intre statele lumii ? La fel ca intre cetateni obisnuiti.
Important este sa aiba tupeu si PRIMA DEMOCRATIE A LUMII GRECIA, SA NU FIE DATA AFARA DIN UE ??:)))
ANGLIA VREA SA IASA DIN UE TOCMAI PENTRU CA, CONTRIBUTIA EI LA UE A FOST SUPLIMENTATA  cu 1,3 miliarde de euro pe 2014, pentru ca economia a mers bine, mai bine decat se asteptau papionatii. Noi romanii cu lefuri si pensii medii de 200 de euro, nu indraznim nici sa ridicam capul, darmite sa mai avem si pretentii:))) Atena nu face  reformele spurcate,  cerute de imbuibatii Europei. Sa ne intretina si pe noi pentru ca ne-au supt destul!!!
Acest exemplu cu Tsipras  comunist, vijelios trebuie sa ne fie exemplu, nu sa stam in genunchi in  fata  gusatilor Europei. Aici nu este vorba de politica ci, de inreresul unei tari.Ce trebuie facut ? Pentru ce ne sacrificam distrugand sanatatea unui intreg popor si ii trimitem in analfabetism pe cei fara aparare? Pentru mofturile unor  maimnutoi care, numai in tara fac pe  coiosii si in exterior accepta tot ce li se impun in numele nostru, fara sa gandeasca ca poporul are alte nazuinte si  spazuratoarea este chiar in spatele lor, a ramas numai ca funia sa fie unsa cu sapun:))).
Aprobarea mea fata de politica Greciei condusa acum de navalnicul Tsipras, a facut ca  sa fiu contactata de siruri intregi de greci carora, nu le-am raspuns pentru ca nu am avut timp sa citesc ce imi scriu dar, in concluzie sunt alaturi de ei, ii sustin si vreau sa mearga pana la capat.
Bravio, Tsipras si eu sunt in pericol de a ma indragosti.cam 10 %.:))) de tine :)))) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu