Singura Felina

duminică, 29 martie 2015

???????

Adevărul crud despre prăbuşirea avionului Germanwings în Franţa: acesta a fost distrus din greşeală de o rază laser NASA, ca urmare a “jocurilor de război”! Şi co-pilotul acuzat de crimă în masă e total nevinovat!

Duminica 29 Mar 2015 / 341 vizualizari / Fara comentarii

 
laser avionIată încă o teorie a conspiraţiei despre prăbuşirea avionului Germanwings, o teorie care poate fi ceva mai aproape de adevăr decât cele prezentate până în prezent de către mine.
Un eveniment trecut cu vederea cu uşurinţă a avut loc zilele trecute: refuzul preşedintelui american Barack Obama de a se întâlni cu secretarul general NATO, Jens Stoltenberg. Citez de pe sputniknews.com:
“Secretarul general al NATO se află în Washington în această săptămână, dar, în ciuda repetatelor solicitări, i s-a refuzat o întâlnire la Casa Albă. Să fie acesta încă un indiciu al tensiunii crescute dintre preşedintele Obama şi liderii europeni cu privire la propunerea privind constituirea unei armate europene?”
E posibil ca Obama să fie supărat din cauza armatei europene, dar s-ar putea să existe şi un alt motiv: există informaţii că preşedintele american este furios întrucât comandamentul NATO a efectuat, fără ştirea sa, o serie de “jocuri de război” periculoase, din care au rezultat, din păcate, şi prăbuşirea avionului civil Germanwings. În aceste “jocuri de război” au fost angrenate, culmea, şi Forţele Aeriene Americane, mai precis Flota 510 (510th Fighter Squadron).
Ce s-ar fi întâmplat, de fapt? Pe 24 martie 2015, se pare că prăbuşirea avionului Germanwings în sudul Franţei a fost consecinţa eşuată a unui test NATO, care a simulat un atac cu o rachetă nucleară intercontinentală rusească asupra bazei aeriene Aviano (Italia). Pentru acest “test de război” s-a încercat să se folosească sistemul de apărare cu ajutorul laserului HELLADS (High Energy Liquid Laser Area Defense System – Sistem de Apărare cu ajutorul Laserului de Înaltă Energie). Despre această tehnologie militară citim de pe site-ulairforce-technology.com:
HELLADS este un program de apărare a Statelor Unite, pentru a dezvolta un laser de înaltă energie împotriva ameninţărilor unui atac sol-aer. Programul are drept scop crearea unui sistem de laser de 150 kw pentru a contracara ameninţările la sol, ca rachetele, artileria şi mortierele, precum şi atacurile sol-aer. Laserele de înaltă putere pot face faţă mai multor ameninţări, din moment ce razele laser ating viteza luminii.
Din păcate, acest sistem HELLADS se pare că a atins avionul civil Germanwings, care, astfel, n-a avut nicio şansă şi s-a prăbuşit. Puternicele radare ruseşti au detectat pe 24 martie 2015 o serie de anomalii atmosferice electrice în sudul Franţei, vestul Italiei şi sud-vestul Elveţiei.
Conducerea NATO face de mai multă vreme “jocuri de război” periculoase care pun în pericol avioanele civile. În 13 iunie 2014, scriam acest articol (Absolut îngrijorător! 13 avioane au dispărut de pe radare, în ultimele zile, în inima Europei! Se fac experimente secrete de către o putere necunoscută care vrea să pregătească ceva major în lume?), în care arătam cum mai multe autorităţi civile europene au acuzat NATO de dispariţia masivă de pe radarele controlorilor de trafic a avioanelor civile. Astfel, în iunie 2014 numai puţin de 13 de aeronave au dispărut deodată de pe radare, pentru aproximativ 25 de minute, în două ocazii diferite, deasupra Austriei și a țărilor învecinate. Într-un alt articol din iulie 2014 (România este implicată în prăbuşirea avionului malaiezian în Ucraina! Avioanele militare NATO CF-18 Hornets, cu baza în România, au bruiat radarele ucrainiene şi, astfel, dezastrul a fost inevitabil!) arătam că avioanele NATO CF-18 Hornets aflate atunci pe teritoriul României deţin echipament de război electronic care ar fi putut da peste cap toată aparatura avionului malaiezian prăbuşit în Ucraina în iulie 2014.
Pentru că publicul avea nevoie de o poveste credibilă şi pentru a nu afla crudul adevăr (că NATO a doborât din greşeală avionul Germanwings), serviciile secrete au început o amplă operaţiune de manipulare a opiniei publice, dând vina pe bietul co-pilot Andreas Lubitz, deşi acesta nu are absolut nicio vină. De câteva zile, mass-media occidentală a început să fie intoxicată cu tot felul de informaţii false despre cât de criminal era Andreas Lubitz, care s-a încuiat în cabină şi a dus direct avionul către munţi. De exemplu, o ştire aflată astăzi pemediafax.ro ne spune că pilotul avionului Germanwings, blocat în afara cabinei de copilotul care a provocat intenţionat prăbuşirea aeronavei, ar fi încercat să forţeze uşa postului de comandă cu un topor (sic!).
În plus, dacă ne uităm cu atenţie la pozele de la locul accidentului, vom observa că sunt mii de bucăţi pe o suprafaţă de sute sau mii de hectare, nefiind identificat nici măcar un singur punct de impact, de aici putându-se trage concluzia că avionul Germanwings a explodat în aer, în mii de bucăţi (ca urmare a sistemului laser) şi nu s-a lovit de un vârf de munte, ca urmare a actului criminal al co-pilotului Andreas Lubitz.
Secretele lui Lovendal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu