Singura Felina

miercuri, 30 septembrie 2015

Zarurile au fost aruncate


De cand ma stiu am auzit spunandu-se ca al 3-lea razb.mondial va incepe din Orientul Mijlociu. Acum ce am vazut noi la tv.? Am vazut ca PUTIN A SPUS AMERICANILOR  SA NU MAI SURVOLEZE TERITORIUL DE CONFLICT DIN ORIENTUL MIJLOCIU PROVOCAT DE AMERICANI, PENTRU CA RUSII VOR ATACA ISIS. SI MA GANDESC CA LUPTA FIIND INCLESTATA DATORITA ARMATEI RUSE INARMATE SI LUPTORILOR ISIS CARE PRIN FORTA RELIGIEI LOR ISLAMICE  VOR LUPTA PANA LA MOARTE.
Lucrurile pot scapa usor de sub control si americanii vor voi sa inchida cercul.Noi vom ramane doar spectatori? Sau se va folosi acest prilej si pentru a rezolva situatia DIN UCRAINA CARE  NE PRIVESTE SI PE NOI?
Totul se va vedea cat de curand.
Vestile circula deja despre ambuscade...
In orice loc de conflict, imi este mila de copii nevinovati. Ati vazut si dvs. ce dragalasi sunt, ca toti copii.
Ma repet si enervez pe cineva, acolo sunt terenuri populate de mii de ani si bombaddamentele au facut zeci  sau sute de mii de victime. Se spunea de curand ca sunt 500.000 de copii orfani.
Peste aceasta nenorocire sa mai vina alta acum cand, si-au dat mana peste capetele oamenilor prinsi la mijloc RUSII SI AMERICANII? POATE SE IMPLINESTE PREVESTIREA.
Se spunea in  copilaria mea ca al 4-lea razboi mondial se va face cu arcul cu sageti si sulita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu