Singura Felina

sâmbătă, 11 martie 2017

Toma Caragiu, biografie contrafacuta




Foto: Grace Kelly si Toma Caragiu.

Adevaruri ascunse.
Astazi am vrut sa scriu un articol despre adevaruri ascunse pentru 2 personalitati, prima fiind Printesa de Monaco si pentru a doua persoana am ales pe indragitul nostru actor Toma Caragiu, caci aveam o premonitie.
Am ales pe Toma Caragiu pentru ca acum mai multi ani, cand am scris despre el, am vazut ca pe wikipedia deja se faceau modificari adica, a doua sotie, a fost scoasa de tot din enuntul biografiei.
Acum vrand sa  precizez anumite adevaruri am aflat ca, acea a doua sotie a lui Toma Caragiu a disparut de totul si  printr-un furt de identitate, cea de a treia Elena, i-a luat locul impreuna cu biografia celeilalte, in totalitate. Am citit si nu mi-a venit sa cred ca, aceasta falsificare a biografiei unui om si a unei sotii a fost posibila in wikipedia, acolo eu am LUAT TOTUL DE BUNA SI NU AM MAI VAZUT DAR ,NU MI-AM INCHIPUIT CA POATE FI O FALSIFICARE IN TOTALITATE.
INTREBAM IN ARTICOLELE TRECUTE, DE CE SE VREA A SE ASCUNDE CA TOMA CARAGIU A AVUT 3 NEVESTE. OARE ACTORII DE LA TEATRUL DIN  PLOIESTI AU VERIFICAT ACEASTA BLASFEMIE LA ADRESA ACESTUI MARE ACTOR, PENTRU A SE IMPAUNA CEA CARE I-A FACUT ULTIMELE ZILE NEGRE SI CARE LA 4 MARTIE 1977 ERA LA SINAIA(singura?), unde isi plimba catelul in timp ce el era tratat ca un babalac ramolit (la 50 de ani)de catre ea, afona in ale actoriei.M-a surprins ca a venit acum cativa ani sa revendice mostenirea de la Toma Caragiu si a facut un specotacol grotesc la televiziune. A fost calaul sufletesc al lui Toma Caragiu, nu a avut nici o valoare artistica si la vremea respectiva faptul ca il insela pe fata si il trata ca pe o zdreanta sentimentala, inselandu-l fara menajamente pe Toma, care suferea cumplit, nu o impresiona deloc.
Atunci cand am scris eu acel articol s-a  aprofundat  mistificarea chiar in acele momente si eu de atunci nu m-am mai uitat dar, acum vrand sa clarific date din biografia lui Toma, sunt bulversata.
Dupa denigrarea  d-nei Bichman casatorita inainte de cea cu Toma Caragiu, cu dramaturgul Paul Ioachim, nu mai cred nimic, vazand ca se fac  omisiuni grosolane. Tot atunci am vazut ca s-a modificat si aliura celor doua si eu stiam ca d-na Bichman era bruneta cu fire albe ,in timp ce in wikipedia se vorbea de o blonda ????
Nici o "rusinica " de-a dreptul RUSINE!!!
Nu eu sunt cea care  sa vreau neaparat sa  aducem la esenta adevarului biografia lui Toma Caragiu dar, poate vor fi alte persoane, cunoscatoare mai indeaproape si care nu vor avea liniste pana ce nu vor pune in matca lui normala, adevarul. Daca orice pitipoanca batrana, isi bate joc de  trecutul unui mare actor, ce sa mai zicem de cei mai cu staif?
Sa nu ramanem in confuzie totala.Am vazut ca se scrie la wikipedia, ca se poate completa un articol, dar a nu se inventa.
Nu cred acum nici ca  a fost inselat la 2 saptamani de la casatoria cu d-na Bichman, eu i-am vazut mereu de mana si foarte afectuosi unul fata de altul.
Cea de a doua persoana despre care voiam sa scriu dar, nu am apucat a fost Grace Kally, Printesa de Monaco, mai precis referitor la moartea ei. la care este musamalizat adevarul. Eu am citit acum peste 40 de ani ca,  ea s-a dus in America si s-a intalnit cu un  mare sef  mafiot cu care avea o relatie amoroasa in ainte de casatoria cu R. si la intoarcere barbatul Printul R... a pus la cale umblarea la franele masinii, drumul fiind pe serpentine. Nu stiu daca stia ca, este si fata lui in masina, dar se saturase de  escapadele dese in America ale celei mai iubite, mai frumoase, mai cinstite, mai...mai..mai cu care era alimentata in public, casnicia de fatada. Sa lasam budibonderia la o parte si sa privim adevarul in fata, oricat de crud ar fi si sa intelegem ca nimeni nu este scutit de nemerniciile vietii, oricat de mare in rang ar fi si cat sange albastru ii curge prin vene.
Am sa revin dupa ce ma voi informa in amanunt de cele ce v-am scris si in privinta supararii  blasformatorilor, sa ma dea in judecata ca abia astept sa le sar in brate sa ma ingrijasca, pana voi muri la 110 ani. Mentionez ca am mai scris articole despre Toma Caragiu ex. "Regrete","Toma Caragiu vecinul nostru" in 2009 si 2010 dar, inca nu rescriu articolul deoarece inca nu fac modificari. (Cred ca in urma acestui articol se vor face iar modificari la wikipedia).
In concluzie a fost furata identitate d-nei Bichman si atasata la d-na Elena Caragiu. !!!!
Tot ce s-a scris despre plecarea la News York si uciderea de catre un psihopat intr-un taxi a fost trairte de catre fosta si actuala a facut un scenariu stiintifico-fantastic, cum ca de aceea a venit in Romania ca sa CLARIFICE CA NU ESTE MOLARTA, DECAT MOARTA DUPA MOSTENIRE.
Cand ma uitam la tv,. si o vedeam im i era rusin e de rusinea ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu